جام جهانی سامبو به طور رسمی در ایروان آغاز شد


با حمایت وزارت آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان، فدراسیون سامبو ارمنستان و ساختارهای همکار، آغاز رسمی جام جهانی سامبو امروز برگزار شد.

این توسط KGSMN گزارش شده است.

در ادامه مسابقات افتتاحیه مراسم افتتاحیه رسمی برگزار شد که با حضور کارن گیلویان معاون وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش جمهوری اسلامی ایران، میکائیل هایراپتیان رئیس فدراسیون سامبو ارمنستان، نمایندگان کمیته ملی المپیک ارمنستان، کمیته بین المللی المپیک برگزار شد. فدراسیون سامبو، ورزش دوستان و مهمانان.

معاون وزیر KGSMS با خوش آمد گویی به مهمانان اظهار داشت که ایروان بار دیگر در حال تبدیل شدن به یک پایتخت ورزشی است.

خوشحالم که ارمنستان در حال تقویت جایگاه خود در نقشه ورزش جهان است. برگزاری چهار تورنمنت بزرگ سامبو تنها در دو سال نشان می دهد که سامبو در ارمنستان محبوبیت دارد و دولت ارمنستان به شدت از توسعه این ورزش حمایت و حمایت می کند.

کارن گیلویان گفت: به نفرات برتر در هر 26 وزن آقایان و بانوان جوایز انفرادی نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران اهدا خواهد شد. معاون وزیر CGMS برای شرکت کنندگان در رقابت عادلانه و بهترین ها آرزوی موفقیت کرد.

میکائیل هایراپتیان، رئیس فدراسیون سامبو ارمنستان نیز به حاضران خوش آمد گفت و تاکید کرد که این در درجه اول تعطیلات صلح است.

“مهم ترین اصل مورد قبول ورزش ما این است که سامبو خانواده است، خانواده قدرت است و قدرت آرامش است. به لطف حمایت مستمر دولت جمهوری اسلامی ایران از ورزش ما، امروز فرصت میزبانی جام جهانی را داریم. این واقعا یک رویداد بسیار مهم است.”

بیش از 200 ورزشکار از 13 تیم در جام جهانی حضور دارند.

پیش از این یعقوب عبدالله اف نماینده رسمی فدراسیون سامبو آذربایجان اعلام کرده بود که تیم ملی این کشور در جام جهانی سامبو که در ایروان برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.





Source link

پیمایش به بالا