در تالین، دیروز آتش بازی های ورزشی واقعی برگزار شد. عکس ها


مدرسه ورزشی به نام Garegin Avdalyan در تالین درهای پذیرایی خود را برای مربیان و ورزشکاران از تمام مناطق ارمنستان باز کرد. با تلاش مشترک فدراسیون پاورلیفتینگ ارمنستان و جامعه تالین، در تاریخ 9 مارس مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی ارمنستان در مدرسه ورزشی Garegin Avdalyan شهر تالین برگزار شد.

این مسابقات طبق قوانین و مقررات فنی و مسابقات APF در رده های مردان و زنان، جوانان، بزرگسالان و معلولین برگزار شد که در بین ورزشکاران نیز سربازان دعوت شده از وزارت دفاع حضور داشتند. در این مسابقات 23 تیم حضور داشتند که تعداد ورزشکاران 167 نفر و در مجموع 230 شرکت کننده یا بیشتر بود.

این مسابقات با حضور نمایندگان مدیریت شهرداری تالین به سرپرستی تاروس ساپیان، سرپرست شهرداری، کادر مدیریتی فدراسیون پاورلیفتینگ ارمنستان به ریاست رئیس جمهور گاگیک سارویان، رئیس اداره دستاوردهای عالی ورزشی وزارت ورزش برگزار شد. از ورزش، آرتور سدراکیان و سایر نمایندگان وزارت، نمایندگان ساختارهای دولتی جامعه تالین، مهمانان.

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی ارمنستان با حضور سرگئی بوندارنکو، فوتبالیست اسطوره ای آرارات 73، قهرمان اتحاد جماهیر شوروی، استاد پورت ادوارد یقیازاریان، استاد ورزش، قهرمان اروپا، رولاند هوانیسیان، نویسنده، ورژ ساروخانیان نویسنده، تبلیغ نویس و مهمانان ارجمند برگزار شد.

مراسم افتتاحیه رسمی مسابقات قهرمانی با اجرای آهنگ و رقص زیبا توسط جوانان مستعد جامعه تالین، مجریان انفرادی و گروه های رقص همراه بود. این سخنرانی توسط چهره های فرهنگی دعوت شده انجام شد: خواننده اپرا اسپانیایی-ارمنی، تنور وانو تادئو و آشوق رزمار ساسونتسی.

گاگیک سارویان رئیس APF، تاروس ساپیان رئیس جامعه تالین و میهمانان محترم از حاضرین خوشامدگویی و سخنرانی کردند. تاروس ساپیان با سخنان خود ضمن خوشامدگویی به فدراسیون و حاضرین، ضمن ابراز خوشحالی و خرسندی از برگزاری مسابقات قهرمانی در تالین، خاطرنشان کرد که استقبال گرمی از فدراسیون و ورزشکاران مناطق مختلف ارمنستان داشته و برای آنها آرزوی موفقیت و پیروزی کرد. .

نمایندگان شهرداری تالین و فدراسیون پاورلیفتینگ ارمنستان به منظور قدردانی از تحکیم پیوند ملت-ارتش-ورزش و همچنین حمایت، تشویق، تربیت روحیه میهن پرستانه ورزشکاران و خدمات به همدیگر تشکر کردند. به وطن ارائه شده است.

به ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی جوایزی را کسب کردند، مدال، گواهینامه، جوایز نقدی مناسب اهدا شد و به ورزشکارانی که بهترین عملکرد را داشتند، فرصت شرکت در مسابقات بین المللی داده می شود.

کل دوره مسابقات پاورلیفتینگ ارمنستان در فضایی جذاب و پرتنش برگزار شد و لحظاتی فراموش نشدنی را برای ورزشکاران و سایر حضار رقم زد. ما ابراز امیدواری می کنیم و مطمئن هستیم که در آینده نزدیک ورزشکاران ما سه رنگ ارمنستان را در مسابقات بین المللی بالا نگه خواهند داشت.





Source link

پیمایش به بالا