شفق قطبی به افتخار بهترین های بشریت در لس آنجلس


ایروان – ابتکار بشردوستانه آرورا اعلام کرد که یک سری رویدادهای ویژه از 8 تا 10 می 2024 در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. این رویدادها، از جمله مراسم جایزه آرورا در سال 2024 و انجمن حقوق بشر و بشردوستانه، با مشارکت موسسه پرومیس برای حقوق بشر در UCLA سازماندهی می شوند.

این رویدادها توسط دکتر نوبار عفیان، بنیانگذار ابتکار بشردوستانه Aurora، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت پرچمدار پیشگام، و یکی از بنیانگذاران و رئیس مدرنا، و دکتر اریک اسرایلیان، استاد UCLA و رئیس Vatche برگزار می شود. و تامار مانوکیان بخش بیماری های گوارشی. دکتر اسرایلیان، همچنین تهیه‌کننده و کارآفرین نامزد جایزه امی، تلاش‌ها را برای تأسیس مؤسسه حقوق بشر در UCLA در سال 2017 رهبری کرد.

دکتر افیان گفت: «ما مفتخریم که با مؤسسه حقوق بشر پرومیس برای حمایت از انسان دوستان برجسته و مدافعان حقوق بشر که خود را در معرض خطر قرار می دهند تا به دیگران کمک کنیم، بپیوندیم. «در طول هشت سال گذشته، آرورا یک شبکه جهانی از افراد همفکر متعهد به این کار مهم را پرورش داده است، و ما مشتاقانه منتظر رویدادهای لس آنجلس هستیم تا صدای فعالان مردمی را در همه جا بالا ببریم و به جهان قدرت نشان دهیم. هر فردی برای ایجاد تغییرات مثبت.”

رویدادهای جایزه Aurora 2024 در لس آنجلس به مهمانان و شرکت کنندگان فرصتی برای ابراز قدردانی از کسانی که فداکارانه به دیگران نیازمند کمک می کنند، ارائه می دهد. امید است مردم با الهام از این قدردانی به عمل بیایند، در این جنبش جهانی به ما بپیوندند و در آرمان مشترک ما مشارکت کنند.» ما قصد داریم با تاباندن نور بر بهترین‌های بشریت، که اغلب در تاریک‌ترین زمان‌ها ظاهر می‌شوند، آگاهی را – چه در ایالات متحده و چه در سراسر جهان – در مورد انسان‌های عادی که حس شفقت و عدالت آنها را به انجام کارهای خارق‌العاده ترغیب می‌کند، افزایش دهیم. چیزها.”

برنده جایزه Aurora Prize for Awakening Humanity در سال 2024 در مراسم اهدای جایزه Aurora اعلام می شود که برنده از بین این جایزه انتخاب می شود. بشردوستانه شفق قطبی در سپتامبر 2023 در فهرست نهایی قرار گرفت. جایزه جایزه برنده را قادر می‌سازد تا به چرخه کمک و حمایت از انسان‌دوستانه مردمی و سازمان‌هایی که فرصتی دوباره به افراد نیازمند می‌دهند ادامه دهد.

انجمن حقوق بشر و بشردوستانه و سایر رویدادها کارشناسان برجسته در این زمینه را برای بحث های روشنگرانه در مورد طیف وسیعی از موضوعات از جمله عدالت جنسیتی، توانمندسازی زنان، بحران بهداشت جهانی و آموزش گرد هم می آورند.





Source link

پیمایش به بالا