مدرسه بین المللی دیلیجان ارمنستان به عنوان یک مدرسه بین المللی کمبریج برای دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اعتبار اعطا کرد.


دیلیجان – هیئت مدیره مدرسه بین المللی دیلیجان ارمنستان (DISA) اعلام کرد که مرکز سالهای آمادگی دیلیجان (PYCD) به عنوان یک مدرسه بین المللی کمبریج برای دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اعتبار اعطا کرده است. PYCD که در قلمرو UWC Dilijan، یک مدرسه بین المللی که برنامه دیپلم IB را برای دو سال آخر دبیرستان به بدن 220 دانش آموز از بیش از 80 کشور ارائه می دهد، به عنوان یک مرکز آموزشی برای فرزندان کارکنان UWCD راه اندازی شد. . در بیشتر دهه توسعه UWCD، این مرکز تا به امروز به یک مدرسه تمام عیار از KG تا کلاس 9 تبدیل شده است. برای این منظور، اعتباربخشی بین المللی یک پیشرفت طبیعی بود.

مدرسه بین المللی کمبریج اعتبارنامه توسط وزارتخانه ها و ادارات آموزش و پرورش به عنوان نشان دهنده تعهد مدرسه به آموزش بین المللی با کیفیت بالا شناخته می شود. به نقل از کمبریج، “مدارس کمبریج بخشی از یک جامعه جهانی هستند که تلاش می کنند دانش آموزان را برای موفقیت در دنیای در حال تغییر ما آماده کنند.”

استفانی جونز، رئیس مرکز سالهای آمادگی دیلیجان، با تأمل در فرآیند اعتباربخشی، اظهار داشت: «دریافت اعتبار به عنوان یک مدرسه بین‌المللی کمبریج برای دانش‌آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، کارکنان ما را توانمند کرده و تعهد ما را برای ارائه آموزش‌های با کیفیت بالا برای افراد مختلف تأیید می‌کند. پایگاه دانشجویی.»

آدام آرمانسکی، رئیس UWCD و مدیر DISA، گفت: «این اعتبار دلیلی برای جشن گرفتن به ما می دهد. با بیش از 70 دانش آموز و در حال رشد، ارزشیابی خارجی بسیار مهم است. سال آینده ما چندین دانش آموز خواهیم داشت که به کلاس 10 می روند، بنابراین طیف کامل آموزش را از مهدکودک تا با برنامه دیپلم UWCD IB، کلاس 12 تکمیل می کنند.

ما خوشحالیم که مرکز سالهای آمادگی ما، که به عنوان راهی برای ارائه آموزش برای کودکان کارکنان UWCD، به این نقطه عطف مهم رسیده است. با شروع جذب دانش‌آموزان دیگر و گسترش آن، اهمیت دریافت اعتبار امری ضروری شد. ورونیکا زونابند، بنیانگذار UWCD، رئیس شورای حکام UWCD و رئیس بنیاد DISA، اظهار داشت: در UWCD، ما برای معیارهای خارجی ارزش قائلیم که ما را وادار می کنند تا به برتری آموزشی که به آن افتخار می کنیم، ادامه دهیم.





Source link

پیمایش به بالا