دولت ایالات متحده حمایت 20,600,000 دلاری از ارمنستان را اعلام کرد • MassisPost


واشنگتن، دی سی – آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه و سامانتا پاور، مدیر USAID، پیشرفت دموکراتیک در ارمنستان را مورد توجه قرار داده و مبلغ 20,600,000 دلار از ایالات متحده را برای تقویت پیشرفت اعلام کردند.

تعهدات جدید اعلام شده در مجمع عمومی سازمان ملل از تلاش های اصلاحات دولت حمایت می کند و بهبود خدمات عمومی را به عنوان بخشی از ابتکار عمل دموکراسی USAID تسهیل می کند.

امروز، در رویداد «دموکراسی ارائه می‌کند» آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده (USAID) در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه و سامانتا پاور، مدیر USAID، با مشارکت بنیاد فورد، رهبران دولت‌های بشردوستانه را تشکیل دادند. شرکا و جامعه مدنی برای افزایش حمایت از ارمنستان و سایر کشورهایی که گشایش های دموکراتیک را در سراسر جهان تجربه می کنند.

USAID و وزارت امور خارجه ایالات متحده با همکاری کنگره، مبلغ 20 میلیون دلار برای ارمنستان برای تقویت امنیت سایبری، مرزی، و انرژی و تقویت انعطاف پذیری در برابر تهدیدها و چالش های پیچیده اعلام کردند.

600,000 دلار دیگر از بودجه ابتکاری ارتقای یکپارچگی اطلاعات و انعطاف پذیری (ProInfo) از طریق USAID برای افزایش ظرفیت های فناورانه رسانه های مستقل برای تولید روزنامه نگاری تأثیرگذار و با منافع عمومی، استفاده از نوآوری برای ارتقاء سواد رسانه ای و اطلاعاتی، و تقویت حمایت محلی اعلام شده است. برای اصلاحات کلیدی رسانه در ارمنستان.

این 20,600,000 دلار حمایت جدید از ارمنستان بر اساس حدود 11.9 میلیون دلار بودجه اعلام شده در جریان بازدید ادمیناتور پاور در ژوئیه 2024 از ایروان است. این بودجه باعث تقویت انعطاف‌پذیری اقتصادی، پیشرفت تحول دیجیتال و حمایت از آمادگی در برابر بلایا خواهد شد.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، در کنار رهبران و نمایندگان ارشد کشورهایی که گشایش های دموکراتیک را تجربه می کنند، به این رویداد پیوست و پیشرفت دموکراتیک ارمنستان را با استقبال از سرمایه گذاری ها و همکاری های جدید که انعطاف پذیری دموکراتیک را بیشتر می کند، برجسته کرد.

وزیر بلینکن و مدیر پاور، ابتکار عمل دموکراسی را در سال 2022 راه اندازی کردند تا یک ائتلاف چند ذی نفع از شرکا و افزایش منابع را به کشورهایی که در حال گذراندن لحظاتی از نوسازی دموکراتیک هستند، گرد هم آورد تا به پیشرفت ملموس و پایدار برای شهروندان کمک کند. این تعهدات با اولویت دادن به پاسخگویی به نیازهای شهروندان و افزایش شفافیت و پاسخگویی، تلاش های اصلاحات دولت را تقویت کرده و بهبود خدمات عمومی را تسهیل می کند.

در ماه ژوئیه، من به ایروان سفر کردم تا بر اساس این پیشرفت اساسی کار کنم و کارهایی را که مردم ارمنستان در دموکراسی خود انجام می دهند، از نزدیک ببینم. و اکنون، خوشحالم که از این لحظه استفاده کنم و اعلام کنم که با همکاری کنگره، USAID و وزارت امور خارجه، 20 میلیون دلار برای تقویت امنیت سایبری، مرزی، و انرژی ارمنستان و تقویت بیشتر انعطاف پذیری آن فراهم خواهند کرد. قدرت در سخنان آغازین او.

این گردهمایی با ادامه شتاب روند اجلاس برای دموکراسی و تکیه بر رویدادهای قبلی دموکراسی ارائه می‌کند، این گردهمایی بر تعهد مستمر ایالات متحده به تشکیل دموکراسی‌های جهان و تقویت اقدامات جمعی و پایدار و اطمینان از اینکه دموکراسی فرصت و منزلت را برای همه به ارمغان می‌آورد، تأکید کرد.

ما با هم می توانیم ثابت کنیم که دموکراسی می تواند پیروز شود و برای همه نتیجه دهد.





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا