تیم شطرنج مردان ارمنستان «تیم قرن» نام گرفت • MassisPost


بوداپست – فیده تیم شطرنج مردان ارمنستان را به عنوان “تیم قرن” معرفی کرد. این جوایز طی یک رویداد خیره کننده که در شب دور هشتم در المپیاد شطرنج فیده در بوداپست برگزار شد، اهدا شد.

جشن شطرنج که به صدمین سالگرد تاسیس فدراسیون بین المللی شطرنج اختصاص داشت، دستاوردها و کمک های استثنایی افراد، گروه ها و سازمان ها در جامعه شطرنج را جشن گرفت. در طول قرن گذشته، شطرنج تکامل یافته و شکوفا شده است، و این شب در مورد تجلیل از کسانی بود که تأثیرات قابل توجهی در بازی مورد علاقه ما گذاشته اند.

پس از پخش سرود فیده، آرکادی دوورکوویچ، رئیس فیده و ماهیر ممدوف، نایب رئیس فیده، به همه در این جشن خوش آمد گفتند. ممدوف خاطرنشان کرد: «قرن اول زندگی فیده پر از اتفاقات قابل توجه، شخصیت های بزرگ و مسابقات به یاد ماندنی بوده است. برای این باید از بنیانگذاران فیده تشکر کنیم!»

در حالی که تیم اتحاد جماهیر شوروی بر اساس تعداد مدال‌های المپیاد در رده‌های مردان و زنان رهبر شکست ناپذیری بود، هیئت داوران تصمیم گرفت یک کشور فعلی را انتخاب کند. ارمنستان با کسب سه مدال طلا بهتر از سایرین عمل کرده است، در حالی که چین در ده سال گذشته دو مدال طلا کسب کرده است.

این جایزه توسط آرمن گئورگیان، مدیر اجرایی فدراسیون شطرنج ارمنستان دریافت شد.

مگنوس کارلسن به عنوان بهترین بازیکن و جودیت پولگار در رده زنان مورد تجلیل قرار گرفتند.

اسمبات لپوتیان، نایب رئیس اول فدراسیون شطرنج ارمنستان، جایزه ای را برای ترویج شطرنج در سراسر جهان دریافت کرد.





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا