نماینده شیف قانون بازیابی درآمد دو حزبی آرتساخ را برای مصادره دارایی های آذربایجان و غرامت به ارامنه آواره معرفی می کند • MassisPost


واشنگتن، دی سی – آدام شیف، نماینده کنگره (D-CA) این دو حزب را معرفی کرد قانون بازیابی درآمد آرتساخ 2024در کنار تقریبا 20 حامی، همزمان با یک سالگی حمله نظامی آذربایجان به آرتساخ.

این قانون که آذربایجان را مسئول اقدامات ناعادلانه خود می‌داند، به رئیس‌جمهور آمریکا اجازه می‌دهد تا دارایی‌های آذربایجان را مصادره کند و آن‌ها را به ارمنی‌های آرتساخ که به زور از سرزمین‌های بومی خود آواره شده‌اند، به عنوان جبران خسارات مالی ناشی از قومیت آذربایجان، منتقل کند. پاکسازی

نماینده شیف گفت: «اقدامات مستمر آذربایجان علیه مردم آرتساخ یک فاجعه انسانی ایجاد کرده و به پاکسازی قومی تبدیل شده است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که مسئولین پاسخگو هستند و قربانیان بیگناه آرتساخ برای خسارات عظیم خود غرامت می گیرند. قانون من مکانیسمی را برای عدالت و بازپرداخت مالی برای کسانی که همه چیز خود را در اثر تجاوز آذربایجان از دست داده اند فراهم می کند.

این قانون از کلیه موسسات مالی ایالات متحده که دارایی های حاکمیت آذربایجان را در اختیار دارند ملزم می کند که این دارایی ها را به دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده گزارش دهند و رئیس جمهور باید ظرف 60 روز پس از تصویب، تراکنش های مربوط به این دارایی ها را مسدود کند و ظرف 90 روز پس از انسداد، توقیف کند. آنها، و به نوبه خود صندوق بازیابی درآمد آرتساخ را تأسیس می کنند که دارایی های توقیف شده آذربایجان را دریافت می کند و از آن برای ارائه غرامت به ارمنی های آواره از آرتساخ برای درآمدهای از دست رفته از اموال، مشاغل و شغل خود به دلیل حمله نظامی آذربایجان استفاده می کند.

قانون بازیابی درآمد آرتساخ در سال 2024 علاوه بر فراهم کردن راهی برای کمک مالی، حق بازگشت ارامنه آرتساخ به سرزمین‌های بومی خود را با به رسمیت شناختن حقوق مالکیت آنها برای بازپس گیری خانه‌ها و مشاغل خود مجدداً تأیید می‌کند.

قانون بازیابی درآمد Artsakh در سال 2024 توسط نمایندگان فرانک پالون (D-NJ)، آنا اشو (D-CA)، Gabe Amo (D-RI)، جویس بیتی (D-OH)، Jim Costa (D-CA) حمایت می شود. ، جاش گاتهایمر (D-NJ)، داگ لامالفا (R-CA)، ست مجله (D-RI)، جیمز مک گاورن (D-MA)، گریس منگ (D-NY)، کوین مولین (D-CA)، گریس ناپولیتانو (D-CA)، النور هلمز نورتون (D-DC)، یان Schakowsky (D-IL)، لیندا سانچز (D-CA)، براد شرمن (D-CA)، دینا تیتوس (D-NV) و Lori تراهان (D-MA).





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا