عنوان «میس یونیورس ارمنستان» از دختران ارمنی سلب شد. رسوایی های اطراف تاج



“ارمنستان”. ایرینا زاخارووا، ملی پوش روسیه، ارمنستان را از روی صحنه «میس یونیورس» که نوامبر آینده در مکزیک برگزار می شود، اینگونه خواهد گفت.

زاخارووا در مسکو انتخاب و تاجگذاری کرد. طبق عکس های فیس بوک، 15 خوشگل در مرحله پیش از انتخابات شرکت کردند که تنها پنج نفر از آنها ارمنی هستند.

هیچ کس در ارمنستان از آن خبر نداشت. من نمی‌دانم دختران ارمنی مقیم روسیه چگونه شرکت کردند، اما به‌عنوان فردی که فعالانه این صنعت را دنبال می‌کنم، نمی‌دانستم که رقابتی وجود دارد.» مونیکا تنها زیبایی عصبانی نیست. دختران صاحب عنوان در ارمنستان و بسیاری از علاقه مندان به این رشته سوالاتی دارند.

دختران ارمنی آنقدر فرصت کم دارند که به نظر می رسد حتی این فرصت از آنها گرفته شده است. آنها فرصتی را که واقعاً متعلق به آنهاست، از دست دادند: خود را به نام ملت خود معرفی کنند، خود را زیر پرچم خود معرفی کنند، نسخه ای از آنچه در ارمنستان زیبا است را به جهانیان ارائه دهند.”

«Miss Universe» یکی از قدیمی‌ترین و پربیننده‌ترین مسابقات زیبایی در جهان است که بیش از هفتاد سال برگزار می‌شود و حق برگزاری آن از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۵ به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا تعلق داشت. دو سال پیش، میلیاردر تایلندی Anne Jakapong Jakrajutatip حق چاپ این نقد را به قیمت بیست میلیون دلار خرید. با این حال، یک سال پس از معامله، شرکت او اعلام ورشکستگی کرد. در آن زمان بود که شرایط و الزامات مسابقه شروع به تغییر کرد.

در نتیجه، برگزارکنندگان ملی برخی از کشورها، به عنوان مثال، غنا، بلیز، موریتانی، روابط خود را با این مسابقات قطع کردند و در مورد ارمنستان، برگزارکننده جدیدی ظاهر شد.

در ماه ژوئن، رسانه های روسی گزارش دادند که حق برگزاری مسابقات در ارمنستان و استونی به یولیا پاولیکووا، زیبایی که اغلب در صفحه اول مجلات روسی ظاهر می شود، داده شد.

پس از اجرای من در “Miss Universe” برگزارکنندگان نه تنها یک مدل، بلکه یک مدیر موفق با تجربه و پتانسیل بالا را در من دیدند. ما تصمیم گرفتیم با ارمنستان و استونی شروع کنیم، زیرا من در آنجا آشنا و شریکی برای همکاری موثر دارم.”

اختلافات پر سر و صدا بر سر “Miss Universe” که از سال گذشته آغاز شد، ثابت می کند که برگزار کنندگان فعلی مسابقه قبل از هر چیز برای پول ارزش قائل هستند.

جزئیات در ویدیو



Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا