بنیاد علم و فناوری ارمنستان سوزانا شاماخیان را به عنوان مدیر اجرایی منصوب کرد و هیئت مدیره را گسترش داد • MassisPost


ایروان – بنیاد علم و فناوری ارمنستان (FAST) پس از تصمیم هیئت امنای بنیاد، سوزانا شاماخیان را به عنوان مدیر اجرایی از اول ژانویه 2025 منصوب کرد. مدیرعامل فعلی بنیاد، آرمن اروجیان، در حال پیوستن به هیئت امنای FAST است و به عنوان عضوی از هیئت مدیره همچنان به ماموریت بنیاد کمک می کند.

سوزانا بیش از شش سال است که با FAST کار می کند، در ابتدا به عنوان معاون مشارکت و بعد به عنوان معاون برنامه ریزی استراتژیک خدمت می کرد. تخصص، درک عمیق او از ماموریت FAST و رهبری قوی او در شکل‌دهی و اجرای چندین طرح استراتژیک، از جمله برنامه نسل AI، کلیدی بوده است.


دکتر نوبار آفیان، یکی از بنیانگذاران و اعضای هیئت امنای FAST، اظهار داشت: «سوزانا یک رهبر توانا است که به پیشبرد FAST به سمت هدفش برای ایجاد اکوسیستمی که نوآوری و پیشرفت علمی در ارمنستان و فراتر از آن را هدایت می کند، کمک کرده است. او در موقعیت مناسبی قرار دارد تا FAST را به فصل بعدی تأثیرگذاری آن هدایت کند و بر پایه‌ی قوی ایجاد شده توسط آرمن اروجیان، که ما از فداکاری و تعهد او به FAST تشکر می‌کنیم، استوار خواهد شد.»

سوزانا بیش از 12 سال تجربه در مدیریت آموزش و بین المللی دارد. به لطف تلاش های او، همکاری های نهادی بین ارمنستان و نهادهای مختلف در بیش از 40 کشور ایجاد شده است. سوزانا در طول زندگی حرفه ای خود برنامه هایی را اجرا کرده است که بر بیش از 17000 جوان و بیش از 500 مربی و محقق تأثیر گذاشته است.

من به وضوح روزی را به یاد می‌آورم که FAST برای اولین بار راه‌اندازی خود را اعلام کرد. من واقعاً از دیدن چنین افرادی تأثیرگذار که سرمایه گذاری در آینده ارمنستان را با چنین چشم اندازی جسورانه و بلندمدت در اولویت قرار می دهند، الهام گرفتم. سال‌های من با آرمن و تیم FAST سفری باورنکردنی بوده است و با احساس مسئولیت بالایی است که نقش مدیر اجرایی FAST را بر عهده می‌گیرم. من عمیقاً از اعتماد و حمایتی که کل جامعه ما ارائه می دهد قدردانی می کنم. با تلاش جمعی ما، من مطمئن هستم که FAST وارد مرحله جدیدی از رشد خواهد شد – تقویت شراکت و گسترش همکاری با دیاسپورا، و انجام کارهای هدفمند برای دستیابی به ماموریت خود.

با ورود FAST به مرحله جدیدی از تحول و رشد، هیئت امنای آن برای استقبال از اعضای جدید گسترش خواهد یافت. رففی فستکجیان، شریک اجرایی NuArca، تالار کازنجیان، مدیر اجرایی ابتکارات آفیان برای ارمنستان، و دکتر آرمن اروجیان، به اعضای هیئت مدیره موجود – دکتر نوبار آفیان، آرتور آلاوردیان، اینگرید هنگستر، و آندره آندونیان خواهند پیوست. مدیر عامل شرکت FAST، که این بنیاد را در طول هفت سال اول فعالیت آن رهبری کرد.





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا