بر اساس فرضیه اولیه علت آتش سوزی در «دوموس» نوسان برق است. به گفته مقامات انتظامی، این حادثه هیچ مجروح یا قربانی نداشته است


بیش از سه ساعت آتش نشانان نتوانستند آتش هایپرمارکت «دوموس» را خاموش کنند. حدود 3000 متر مربع زمین در آتش سوخت. به گفته ماموران انتظامی این حادثه تلفات جانی نداشته است.

کامو تسوتسولیان، مدیر خدمات امداد و نجات به خبرنگاران گفت: بر اساس نسخه اولیه، علت آتش‌سوزی نوسان جریان است. اطلاعات از فروشگاه منتقل شد.

«بر اساس اطلاعات اولیه، بنا به گفته کارکنان، آتش سوزی ناشی از جریان برق بوده است. آنها سعی کردند با وسایل خود آتش را خاموش کنند، فقط با آتش نشانی تماس گرفتند. به گفته کارمند، برق خاموش شد، روشن شد و آتش گرفت.

یک سیستم انرژی خورشیدی بر روی پشت بام هایپر مارکت نصب شده بود که به گفته تسوتسولیان، اطفای حریق دشوار بود. “کل منظومه شمسی نصب شده است، به همین دلیل خاموش کردن آتش دشوار شد.”

آتش به طور مرتب رخ می دهد و محصولات این هایپر مارکت: مبلمان، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی را می سوزاند. ساعت ها آن قسمت از خیابان ایزاکوف پوشیده از دود سیاه و بوی نامطبوع بود.

حوالی ساعت 13:00 آتش سوزی به وزارت امور داخله اعلام شد. 17 واحد رزمی در صحنه مشغول به کار بودند و نیروهای اضافی در حال اضافه شدن بودند. آتش پس از حدود سه ساعت خاموش شد.

هیچ توضیحی از سوی شرکت وجود نداشت. هیچ نماینده ای با خبرنگاران صحبت نکرد. و وضعیت سیستم ایمنی آتش نشانی هایپرمارکت عظیم چگونه بود؟ سازمان بازرسی فنی و ایمنی آتش نشانی شهرسازی در پایان سال متوجه می شود. امروز آنها اعلام کردند که بازرسی برای سه ماهه چهارم امسال برنامه ریزی شده است و تا آن زمان وظایف کنترلی را انجام نداده اند.



Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا