تبریک ایلان ماسک و سخنان رودریگو مسی در WCIT2024/DigiTec در ارمنستان • MassisPost


ایروان – در 7 اکتبر، در کنگره جهانی نوآوری و فناوری (WCIT2024/DigiTec)، رزمیگ هواقیمیان، بنیانگذار Play Time و یک کارآفرین ارمنی-آمریکایی پیام تبریک ایلان ماسک، تاجر، مدیر عامل اسپیس ایکس، تسلا و X

“سلام به همه، متاسفم که این بار نمی توانم به ایروان برسم، اما امیدوارم دفعه بعد حضوری داشته باشم. از آوردن استارلینک به ارمنستان و همکاری با جامعه فناوری محلی روی برخی پروژه‌های هیجان‌انگیز هیجان‌زده هستم – از اکتشاف فضا گرفته تا توسعه هوش مصنوعی باز و شفاف که مرزهای درک انسان را جابجا می‌کند.
ایلان ماسک،
تاجر، مدیر عامل اسپیس ایکس، تسلا، ایکس

در 7 اکتبر، در WCIT2024/DigiTec، برادر فوتبالیست مشهور آرژانتینی، رودریگو مسی، سخنانی را بیان کرد. رودریگو مسی، مدیرعامل لئو مسی مدیریت و مشاور ویژه Play Time Ventures مهمان ارجمند این مراسم بود.

رودریگو مسی
مدیرعامل لئو مسی مدیریت

“از دعوت شما متشکرم. من می خواهم به ملت ارمنی بگویم که خوشحالم که ارمنستان هر روز در حال پیشرفت در زمینه فناوری است. به نظر من تحولات در اکوسیستم استارت آپی بسیار هیجان انگیز است. من از میزبانی خود تشکر می کنم و همچنین خوشحالم که در این رویداد شرکت می کنم. من به پیشرفت موفق بیشتر آن اطمینان دارم.»
رودریگو مسی
مدیر عامل Leo Messi Management، مشاور ویژه Play Time Ventures

از 4 تا 7 اکتبر، مورد انتظارترین رویداد فناوری سال، WCIT2024/DigiTec، با نمایشگاه DigiTec در مرکز نمایشگاه مریدین در ارمنستان برگزار شد. افتتاحیه WCIT2024/DigiTec با کنسرتی در فضای باز در میدان جمهوری ایروان، توسط ارکستر سمفونیک دولتی ارمنستان به رهبری سرگئی اسمباتیان، و پس از آن اجرای انحصاری توسط خواننده و ترانه سرای آمریکایی، جیسون درولو مشخص شد. سه روز بعد پر از سخنرانی ها و میزگردهایی در مورد هوش مصنوعی در مجموعه ورزشی کارن دمیرچیان بود.

در طی چهار روز، این رویداد دارای یک برنامه جامع سطح بالا بود که شامل جلسات B2B، نمایشگاه‌های نوآوری، ارائه‌های تجاری، کارگاه‌ها و موارد دیگر بود. زیر تیتر “قدرت ذهن: هوش مصنوعی فراتر از محدودیت ها، در درون اخلاق” WCIT 2024/DigiTec به عنوان یک پلتفرم جهانی برای تقویت تأثیر فناوری اطلاعات، با تأکید بر اهمیت علوم کاربردی، سرمایه‌گذاری و حضور در مناطق و اقتصادهای مختلف عمل کرد.





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا