AUA 1.8 میلیون دلار کمک هزینه USAID/ASHA برای ایجاد آزمایشگاه پیشرفته زیست شناسی، زندگی و علوم محیطی دریافت می کند • MassisPost


ایروان – دانشگاه آمریکایی ارمنستان (AUA) خوشحال است که اعلان کمک هزینه 1.8 میلیون دلاری را از مدارس و بیمارستان های آمریکایی خارج از کشور (ASHA)، آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID) اعلام می کند. این کمک هزینه برای ایجاد آزمایشگاه زیست شناسی پیشرفته، زیست شناسی و علوم زیست محیطی AUA (ABLE Lab) است. این افزوده یک فرهنگ آموزشی پژوهش محور را در تقاطع علوم زیستی و محیطی توسعه می دهد و ظرفیت موجود دانشگاه را در علوم داده و رایانه تقویت می کند.

این بزرگترین کمک هزینه واحد USAID/ASHA است که ما در تاریخ دانشگاه دریافت کرده ایم. ما واقعاً از اعتماد USAID/ASHA به مأموریت دانشگاه خود و اعتماد به ظرفیت نهادی ما برای مدیریت مؤثر و کارآمد کمک های مالی بزرگ مفتخریم. دکتر بروس بوقوسیان، رئیس دانشگاه AUA، گفت: قطعاً این به ما انگیزه می‌دهد تا به گسترش پیشنهادات دانشگاهی خود و تقویت تأثیر خود در سراسر ارمنستان ادامه دهیم.

آزمایشگاه ABLE تحت حمایت USAID/ASHA به عنوان نمونه ای از اکوسیستم ادغام آموزش و تحقیقات علمی عمل خواهد کرد. بودجه USAID/ASHA که توسط منابع خود AUA تکمیل می شود، ایجاد یک آزمایشگاه اختصاصی، تهیه تجهیزات پیشرفته، و ایجاد یک محیط تحقیقاتی مطابق با استانداردهای اخلاق زیستی و مقرراتی ایالات متحده را تسهیل می کند.

“ما از دریافت این کمک هزینه بسیار هیجان زده هستیم، که لحظه ای مهم برای جامعه دانشگاهی ما است. آزمایشگاه ABLE نه تنها ظرفیت ما را برای تحقیقات خط مقدم افزایش می دهد، بلکه همکاری بین دانشجویان، اساتید و دانشمندان بین المللی را نیز تقویت می کند. این به عنوان یک پله بسیار مهم به سمت فصل بعدی AUA عمل خواهد کرد. آزمایشگاه در ظرفیت خود برای کمک به ما در ادغام فناوری‌ها و روش‌های پیشرفته، روند رسیدگی به چالش‌های حیاتی در علوم زیستی و محیطی را تسهیل می‌کند. این ابتکار نشان دهنده تعهد ما به ارتقای نوآوری و تعالی در آموزش است و ما مشتاقانه منتظر تأثیر تحول آفرین آن بر دانش آموزان ما و جامعه گسترده تر در ارمنستان هستیم.”

این آزمایشگاه از چندین دوره آموزشی پیشرفته پشتیبانی می کند و به عنوان فضایی مشترک برای دانشجویان، اساتید و سایر محققان برای همکاری در پروژه های مختلف بین رشته ای عمل می کند. طیف گسترده‌ای از تخصص و خدمات را برای تحریک مشارکت در تحقیقات و اکتشافات علمی، از جمله آموزش میکروسکوپ با وضوح فوق‌العاده و سایر تکنیک‌های تصویربرداری زیستی پیشرفته، و همچنین کمک به جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه و تحلیل و انتشار صحیح یافته‌ها، ارائه می‌کند. اعضای هیئت علمی مسئول آزمایشگاه ABLE تأیید می‌کنند که این ابتکار مهارت‌ها و ابزارهای لازم را برای محققان برای رسیدگی به چالش‌های پایداری در محیط‌های طبیعی و انسان‌ساز و همچنین حمایت از استارت‌آپ‌های مبتنی بر بیوتکنولوژی افزایش می‌دهد. بنابراین، بهره برداری کامل از آزمایشگاه ABLE فرصت هایی برای افزایش مشارکت در پروژه های مشترک با محققان و موسسات ایالات متحده ایجاد می کند، در حالی که دانش و ابزار کار در محیط های چند رشته ای و چند فرهنگی را برای مقابله با چالش های زیست محیطی، مانند تغییرات آب و هوا، در ملی، منطقه ای افزایش می دهد. ، و مقیاس جهانی.





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا