FAF خواستار استعفای رئیس فدراسیون فوتبال شد



“جبهه اول ارمنستان” هواداران تیم ملی فوتبال، FAF، خواستار استعفای رئیس فدراسیون فوتبال ارمنستان شد.

“نتیجه دیروز وضعیت فعلی فوتبال ارمنستان را کاملا مشخص کرد. دیروز می توان گفت مناسبتی بود، ریختن لیوان پر، که می خواستیم خلاصه کنیم، در مورد نقاط مشترک، جوانب صحبت کنیم که متاسفانه نشد. سرگئی جانجویان، عضو موسس FAF در گفتگو با “آزاتوتیان” گفت: این اولین بار نبود که می خواستیم دوباره با فدراسیون ملاقات کنیم، آرمن ملیک بیکیان، جلسه برگزار نشد، آنجا بود که تقاضا متولد شد. “.

«حداقل برای پنج سال، FAF سازمانی بوده است که هر کاری انجام داده است تا به راه خود برسد. حالا پنج سال است که هیچ چیز، هیچ چیز، همان چیزی که قبلاً بود، ندیدیم و اکنون، ساختمان ها، هیچ چیز دیگری. ویگن میناسیان، عضو FAF گفت: پنج سال دیگر باید ببینیم بچه‌ای که بزرگ شده، هینو می‌شود و رفته است.

از فدراسیون تا “آزادی” منتقل شده استبحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست.

و دیروز این بار پس از باخت 0 بر 2 مقابل مقدونیه شمالی در خانه، الکساندر پتراکوف سرمربی تیم ملی از سمت خود برکنار شد.

پتراکوف 67 ساله از ژانویه 2023 هدایت تیم را برعهده داشت. این مربی حتی در اولین نشست خبری خود اعلام کرد که رئیس فدراسیون برای او تکلیف کرده است تا برای صعود به مرحله نهایی یورو 2024 تلاش کند.

«الکساندر پتراکوف یک متخصص اوکراینی است که فقط در اوکراین، در خاک اوکراین، با هموطنان خود کار می کرد. ناگفته نماند که پیروزی در تورنمنت بین المللی با تیم جوانان اوکراین یک شاخص جدی است. رابرت گاسپاریان، مفسر ورزشی در گفتگو با «آزاتوتیان» گفت: اما این کافی نیست که او را یک متخصص جدی بدانیم که می تواند یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال ارمنستان یعنی آوردن تیم ملی ارمنستان به تورنمنت های بزرگ را حل کند. “، ادامه دارد. – «خیلی واضح بود که به هیچ وجه نمی تواند کارش را به خوبی انجام دهد. نشان دهنده این واقعیت است که سه بازیکن کلیدی تیم ملی ارمنستان در دوران سلطنت او به تیم ملی دعوت نشدند: تیگران بارسقیان، خورن بایرامیان، سرگیس آدامیان، ژائو جوردی مونرو آرارات نیز شخصیت نامطلوب اعلام شد، و من تا به حال نشده ام. با این حال هنریک مخیتاریان را در این لیست قرار داده است، زیرا موضوع او در تیم بسته شده است. همین شرایط به تنهایی برای مطرح کردن مسائل حرفه ای بودن الکساندر پتراکوف و عادت کردن به شغل جدیدش کافی است.

به گفته گاسپاریان، الکساندر پتراکوف سال گذشته به دلیل نتایج نامطلوب باید از سرمربیگری تیم ملی کنار می رفت. – «18 بازی، فقط 4 پیروزی، یکی از آنها دوستانه و 0 بازی خشک. اینها فقط اعداد گویا هستند و به نظر من الکساندر پتراکوف مدت ها پیش خود را در تیم ملی ارمنستان خسته کرده بود.

به گزارش مفسر ورزشی، اما مشکلات فوتبال ارمنستان نه تنها با برکناری مربی یا انتصاب مربی جدید قابل حل است. – «باید عمیق به مشکل نگاه کرد، یعنی به نتایج تیم های نوجوانان زیر 16، 17، 19 و 21 سال خود نگاه کرد، به سادگی وحشتناک است. شکست پشت باخت: 0:6، 0:8، 0:9، و اینها اصلاً مارک ماشین نیستند، این نسل جدید تیم ملی ارمنستان است.”

«با شکایت از فدراسیون فوتبال ارمنستان به ریاست روبن هایراپتیان، نیروهای جدید باید می آمدند و فوتبال ارمنستان را به کلی تغییر می دادند، اما این اتفاق اصلا نیفتاد. رابرت گاسپاریان تاکید کرد: نتایج به همان اندازه که بد بود، همچنان بد باقی ماندند.

آیا کاندیدایی برای جایگزینی پتراکوف وجود دارد؟ فدراسیون اعلام کرد که در حال حاضر در مورد طیف گسترده ای از نامزدها بحث شده است، اما هنوز شفافیتی در این مورد وجود ندارد.



Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا