از دقیقه 15 صندلی ها را می گیریم و روی سر هم می گذاریم.» واکنش پاشینیان پس از رسوایی در مجلس شورای ملی



«معلوم است که ما بلد نیستیم حرف بزنیم، چون به محض شروع صحبت، از دقیقه 15 صندلی ها را می گیریم و روی سر هم می گذاریم. و این یک مشکل بسیار جدی است.” – نخست وزیر پاشینیان به فرهنگ صحبت کردن اشاره کرد امروز در جلسه دولت ضمن صحبت در مورد مسائل جمعیتی و مهاجرت. اما وی تصریح نکرد که آیا منظورش از «چرخش صندلی ها به هم» جنجالی است که روز گذشته بین رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص و معاون «توافق مدنی» هوویک آقازاریان در مجلس رخ داد یا خیر.

پاشینیان هنوز اتفاقات مجلس را محکوم نکرده است.

آرگیشتی کیارمیان، رئیس کمیته تحقیق و تفحص در جلساتی که از سوی کمیسیون دفاع آغاز شده بود، در پاسخ به پاسخی که از سالن خطاب به وی بود، بنا به توصیف خود، یکی از معاونان را با «لباس مشکی» هدف قرار داد و سپس تهدید کرد. -چیزی گفتی معاون لباس مشکی، به تو مربوطه، نگاه نکن.

مشخص نیست فردی که پیام کیارمیان را منتشر کرده است.

در هر صورت به گفته مطبوعات او دستیار آرپین داوویان معاون دولت است که در آن لحظه کنار داوویان نشسته بود. روزنامه «ژوغورد» نوشت دستیار معاون حزب کمونیست چین گفت. – حماقت هامبالی رو ببین.

دستیار نرسس خاچاطریان نماینده مجلس اما رد سخنان توهین آمیز خود به آرگیشتی کیارمیان را رد می کند. وی در گفتگو با «آزاتوتیون» گفت: رئیس کمیته تحقیق و تفحص صرفاً فکر می کرد او آنجاست اما از چنین واژگانی استفاده نمی کند.

«این یک دروغ دروغین است، با واقعیت مطابقت ندارد. نمی دانم این «همبال» و «کوراژیت» را چه کسی به گردش درآورده است… از خودش پرسید، گفت: «چیزی نگفتی؟» به عبارت دیگر یعنی اگر منظورش من است یعنی من گفتم؟»

هوویک آقازاریان عضو حزب کمونیست که رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس را به اعمال فشار بر وی و اعمال شرورانه اعمال فشار بر بازداشتگاه متهم کرده بود، رفتار کیارمیان را در خود مجلس غیرقابل قبول دانست.

معاون خیبر پختونخوا گفت: “و یکی دیگر، نمی دانم کی بود، جواب داد، شما خیلی بی ادبانه واکنش نشان می دهید، حق ندارید این کار را بکنید.”

در چهره این کشور چنین فردی وجود ندارد که بتواند پاسخی در مورد گفته های من بگذارد و اگر چنین شخصی وجود داشته باشد، من واکنش بسیار ملایمی نشان داده ام، واکنش بعداً احساس خواهد شد. رئیس کمیته مرکزی اعلام کرد.

معاون دولت پاسخ داد: «یعنی چه کسی به من تذکر بدهد، محله شما اینجا نیست، مجلس شورای ملی است.

کیارمیان پاسخ داد که در پرونده جنایی پسر آقازاریان دو بار با او تماس گرفته شد و معاون خیبر پختونخوا را متهم به حمایت کرد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص تصریح کرد: اما اگر صحبت از مبارزه با فساد و حمایت است، لطفا به این سوال پاسخ دهید.

آقازاریان همچنین از آرگیشتی کیارمیان خواست تا اسامی را بیان کند و در غیر این صورت رئیس کمیته تحقیق و تفحص دروغگو است.

آیا رئیس کمیته تحقیق و تفحص در نهایت اعلام می کند که چه کسانی در پرونده جنایی پسر معاون دولت برای او شفاعت کردند؟ این کمیته به «آزت» گفت که هیچ نظری ندارند.

آیا دادستانی کل کشور در حال رسیدگی به ادعای حمایت از سوی معاون و استفاده از بازداشت به عنوان ابزار فشار از سوی رئیس کمیته تحقیق و تفحص است؟ دادستانی کل از ما خواست که سوال را کتبا ارسال کنیم که ما هم انجام دادیم.



Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا