دیدار مقامات نظامی ارمنستان و ایالات متحده در واشنگتن برای بحث در مورد همکاری دفاعی و امنیت منطقه ای • MassisPost


واشنگتن دی سی – سپهبد ادوارد آسریان معاون اول وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارمنستان با ژنرال چارلز براون رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده در واشنگتن دیدار کرد. چهارشنبه.

در این دیدار، دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه طرفین گفتگو کردند و بر توسعه مداوم همکاری های دفاعی ارمنستان و ایالات متحده تاکید کردند.

«ژنرال براون از سپهبد آسریان به خاطر همکاری مولد نظامی به نظامی ارمنستان با ایالات متحده تشکر کرد و بر اهمیت تقویت روابط دفاعی تاکید کرد.

علاوه بر این، رهبران نظامی در مورد ابتکارات نوسازی نظامی ارمنستان با ژنرال براون که از طریق برنامه مشارکت دولتی و فرصت های آموزشی اضافی حمایت کرد، بحث کردند. دورسی افزود: رئیس جمهور همچنین نسبت به نفوذ بد روسیه در منطقه ابراز نگرانی کرد و بر لزوم مقابله با چنین فعالیت‌هایی تاکید کرد.

وزارت دفاع ارمنستان گزارش داد که آسریان و براون در مورد روابط دوجانبه و “مجموعه ای از مسائل مربوط به امنیت منطقه” گفتگو کردند. ایالات متحده تعهد خود را برای حمایت از تحولات و اصلاحات نظامی جاری ارمنستان تأیید کرد.

دیدار ادوارد عصریان با مقامات نظامی آمریکا

در ماه ژوئیه، سربازان ایالات متحده و ارمنستان دومین رزمایش مشترک خود را در کمتر از یک سال برگزار کردند و عملیات حفظ صلح را با حضور سه ژنرال آمریکایی که به همین مناسبت از ارمنستان بازدید کردند، تمرین کردند.

عصریان روز سه شنبه همچنین با سه مقام نظامی دیگر آمریکا از جمله مایک میلر، مدیر آژانس همکاری امنیتی دفاعی آمریکا، مسئول آموزش، مشاوره و تجهیز نظامیان خارجی دیدار کرد.





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا