“BANA Angels” برای اولین بار با WCIT2024/DigiTec برای میزبانی تور سرمایه گذار به ارمنستان همکاری می کند • MassisPost


ایروان – اتحادیه شرکت‌های فناوری پیشرفته ارمنستان (UATE) تفاهم‌نامه‌ای با BANA Angels برای همکاری در سازماندهی یک تور سرمایه‌گذار در طول WCIT2024/DigiTec امضا کرده است. این همکاری فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه گذاران از سراسر جهان فراهم می کند تا نه تنها در کنگره شرکت کنند بلکه اکوسیستم استارتاپی پر جنب و جوش ارمنستان را نیز کشف کنند.

مدیر اجرایی UATE Sargis Karapetyan و مدیر BANA Angels Sona Veziryan این یادداشت را امضا کردند و این رویداد بزرگ را اعلام کردند که فرصتی منحصر به فرد برای کشف فرصت‌ها و بازارهای مالی جدید به استارت‌آپ‌های ارمنی ارائه می‌دهد. حضور سرمایه گذاران بین المللی می تواند به طور قابل توجهی دید جهانی استارت آپ های ارمنی را افزایش دهد و نوآوری و مشارکت را تقویت کند. این نه تنها به استارت آپ ها کمک می کند تا جغرافیای خود را گسترش دهند، بلکه رقابت پذیری آنها را در بازار بین المللی تضمین می کند، به توسعه اقتصادی در بخش فناوری اطلاعات کمک می کند و به آنها کمک می کند تا مقیاس خود را افزایش دهند.

در این همکاری، هدف ما هدف قرار دادن سرمایه‌گذاران بین‌المللی است که در جریان رویدادهای WCIT2024/DigiTec از ارمنستان بازدید می‌کنند تا با استارت‌آپ‌های محلی ملاقات کنند و فرصت‌های همکاری را بررسی کنند. این نه تنها برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری در ارمنستان بلکه برای ایجاد ارتباطات حرفه ای بلند مدت بین سرمایه گذاران بین المللی و استارت آپ های محلی نیز مهم است. در حال حاضر ما تعداد زیادی درخواست از سرمایه گذاران دریافت کرده ایم که بسیاری از آنها برای اولین بار از ارمنستان دیدن خواهند کرد. این همچنین فرصتی عالی برای ما است تا میراث غنی و فرهنگ مدرن ارمنستان را به نمایش بگذاریم. سونا وزیریان، مدیر BANA Angels خاطرنشان کرد: به عنوان بخشی از تور سرمایه‌گذار، گردش‌هایی به نقاط دیدنی تاریخی، کاوش در غذاهای محلی و شرکت در جشن‌های سنتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

تور سرمایه گذاری که برای اولین بار در ارمنستان برگزار می شود، با هدف معرفی سرمایه گذاران بین المللی با استارت آپ های پیشرو ارمنستان، تقویت همکاری ها و ایجاد ارتباطات جدید است. این رویداد باعث افزایش سرمایه گذاری در ارمنستان و استارت آپ های محلی می شود. سرمایه‌گذاران بین‌المللی از موفق‌ترین شرکت‌های فناوری ارمنستان بازدید می‌کنند، قراردادهای همکاری با کارآفرینان منعقد می‌کنند و پروژه‌های نوآورانه‌ای را که موجب رشد منطقه‌ای می‌شوند، بررسی خواهند کرد.

ما از این همکاری بسیار خرسندیم، زیرا WCIT2024/DigiTec از 4 تا 7 اکتبر 2024 در ایروان، در مجتمع کارن دمیرچیان برگزار خواهد شد. این کنگره بر اهمیت علوم کاربردی، سرمایه‌گذاری و حضور فناوری در مناطق و اقتصادهای مختلف با محوریت عنوان «قدرت ذهن: هوش مصنوعی فراتر از محدودیت‌ها، در درون اخلاق» تأکید خواهد کرد.

این نه تنها به توسعه بخش فناوری اطلاعات ارمنستان کمک می کند، بلکه نقش ارزشمندی در بین المللی سازی و ارتقای آن ایفا می کند. توسعه بخش فناوری ارمنستان اولویت UATE است و از طریق این همکاری، بسیاری از “سرمایه گذاران فرشته” برای حمایت از توسعه استارتاپ های محلی با ارائه منابع مالی جدید، مشاوره تخصصی و فرصت هایی برای ورود به بازارهای بین المللی وارد خواهند شد. مدیر اجرایی اتحادیه شرکت های فناوری پیشرفته (UATE) گفت.

در طی چهار روز، این رویداد دارای یک برنامه جامع سطح بالا است که شامل جلسات B2B، جام جهانی WITSA (WWC) برای اسکیل‌آپ‌ها از 20 کشور، نمایشگاه‌های نوآوری، ارائه‌های تجاری، کارگاه‌ها و موارد دیگر است. این کنگره که برای جذب هزاران نماینده محلی و بین المللی طراحی شده است، دستور کار متنوعی را برای ذینفعان مختلف ارائه می دهد. شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا راه‌حل‌های پیشرفته، بهترین شیوه‌ها و آخرین پیشرفت‌های ICT جهانی را از طریق سمینارهای تعاملی و میزگردهای تخصصی بررسی کنند.





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا