به گفته یکی از اعضای اپوزیسیون شورای جامعه تغ، رهبر جامعه “ساخت و سازهای غیرقانونی در روستا را آغاز کرد”.



سه روز برای دهیاری تغ از توابع سیونیک گذشت از دستگیری داویت غلونتساما وزارت امور داخله در مورد خواسته پولیس، که غلونتس اطاعت نکرد و به این ریاست برده شد، اظهار نظر نمی کند. پلیس تنها گزارش داد که دهیار روستا به خواسته های پلیس عمل نکرده و به همین دلیل دستگیر و سپس آزاد شده است.

ماسیس زینالیان، یکی از اعضای مخالف شورای ریش سفیدان جامعه تق گفت: «بدون تغییر ترتیب زمین، بدون تأیید شورای ریش سفیدان، تصمیم به ساخت و ساز گرفت و شروع به انجام آن کرد».

یکی از اعضای مخالف شورای ریش سفیدان محل به «آزاتوتیون» گفت: رئیس جامعه ساخت و ساز در این روستا را آغاز کرد که غیرقانونی است. پلیس نزدیک شد و دستور توقف داد و رئیس جامعه مخالفت کرد.

پلیس در حین گشت و گذار متوجه آن منطقه شد، نزدیک شد تا او را متوقف کند، او را متوقف نکرد، رفتار خوبی نداشت، سپس با پلیس تماس گرفت، شکایت کرد که گفته می شود علیه او خشونت کرده اند، چنین چیزهایی شنیدم، او دستبند زده بود، او را بردند، درست کردند.»

مسیسی زینالیان گفت که داویت غلونتس در حال ساخت کارگاه بعدی خود، یک کارگاه بتن، در آن منطقه است. کار ساخت و ساز را شروع کرد در حالی که حق نداشت. ابتدا باید وضعیت این زمین از کشاورزی به تولیدی تغییر کند و به مزایده گذاشته شود.

این عضو مخالف شورای ریش سفیدان جامعه گفت: اگر شورای ریش سفیدان ابتدا ترتیب زمین را تغییر ندادند، به این معنی است که این کار را غیرقانونی انجام داده اند.

داویت غولونتس، یکی از اعضای حزب حاکم، چند روزی است که به تماس های تلفنی پاسخ نداده و به اظهارات زینالیان مخالف دولت پاسخی نداده است. آرام میرزویان معاون غلون که او نیز از “قرارداد مدنی” است، نخواست به این موضوع بپردازد.

آرام میرزویان گفت: اگر صحبت از آقای مسیس زینالیان یا رئیس جامعه است، باید با رئیس جامعه بررسی کنید.

و به عنوان یکی از اعضای شورای ریش سفیدان به این موضوع علاقه داشت که ساخت و ساز در آن زمین قانونی است یا غیرقانونی؟ چرا پلیس دستور توقف داد؟

او در پاسخ گفت: «تغییر جای کلمات آن سؤال، تغییر دستور زبان، پاسخ من تغییر محسوسی نمی کند، چنین پاسخی می دهم که نهایی است».



Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا