معاونان وزیر TKE و اقتصاد، رئیس PSC استعفای خود را ارائه کردند



دو روز پس از بحث و گفتگو با شرکت نیکول پاشینیان نخست وزیر در مورد موضوع تامین برق، گارگین باقرامیان، رئیس کمیسیون تنظیم مقررات خدمات عمومی (PSRC)، معاون وزیر امور خارجه، هاکوب واردانیان هماهنگ کننده بخش انرژی استعفای خود را ارائه کردند. . نارک تریان، معاون هماهنگی حوزه های صنعت، همکاری های مشترک کشورهای مستقل مشترک المنافع و اتحادیه اروپا و وزارت اقتصاد نیز استعفای خود را ارائه کرد.

چرا رئیس کمیسیون تنظیم مقررات خدمات عمومی پس از رایزنی با نخست وزیر پاشینیان درخواست عزل ارائه کرد؟ گارگین باقرمیان تنها بدون جزئیات تایید کرد که دلیل تصمیمش مشکلات انرژی بوده است.

“من در مورد چیزی اظهار نظر نمی کنم. آنچه آنها در مطبوعات در چارچوب آن می نویسند، به دلیل مشکلات در سیستم برق است. باقرامیان گفت: تصمیم گرفته‌ام، درخواستم را نوشته‌ام و استعفا داده‌ام.

مردم ارمنستان ماه هاست که از کیفیت تامین برق شکایت دارند، این دقیقاً همان چیزی است که مقامات این بخش دو روز پیش با نخست وزیر پاشینیان صحبت کردند. متولیان امر وضعیت موجود، گام های ممکن و راهکارهای حل مشکلات را ارائه کردند.

در مورد استعفای معاونان وزیر، ادارات به طور رسمی تنها اعلام می کنند که این تصمیم خود بوده است، بدون هیچ جزئیات دیگری. همچنین از سونا هاروتیونیان، سخنگوی این وزارتخانه پرسیدیم که آیا مشکلات حوزه انرژی نیز دلیل استعفای معاون امور سرزمینی است؟

هاروتونیان پاسخ داد: من نمی توانم چنین ادعایی داشته باشم، آقای واردانیان بنا به درخواست خودش آزاد شد.



Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا