از دقیقه 15 صندلی ها را می گیریم و روی سر هم می گذاریم.» به گفته پاشینیان، مشکل فرهنگ صحبت کردن وجود دارد



نیکول پاشینیان نخست وزیر امروز در جلسه دولت اعلام کرد: «معلوم است که ما نمی دانیم چگونه صحبت کنیم، زیرا به محض شروع صحبت، از دقیقه 15 صندلی ها را می گیریم و روی سر هم می گذاریم». با در نظر گرفتن این یک مشکل بسیار جدی

ما باید به فرهنگ صحبت کردن برگردیم. ما باید در این مورد صحبت کنیم. پاشینیان بدون اینکه مشخص کند در مورد کدام وضعیت صحبت می کند، گفت: “خوب، آیا می توانیم در مورد موضوع بحث کنیم یا نمی توانیم موضوع را بررسی کنیم؟”

این اظهارات نخست وزیر در پی دیدار اخیر کمیته تحقیق و تفحص با هوویک آقازاریان نماینده خیبر پختونخوا در مجلس صورت می گیرد. به رسوایی

رئیس سازمان تحقیق و تفحص که اخیراً وضعیت جرم و جنایت در ارمنستان را با روسای سایر نهادهای انتظامی در مجلس ارائه کرده بود، وقتی آقازاریان از وی خواست تا با نمایندگان محترمانه ارتباط برقرار کند، کوتاه نیامد.

در چهره این کشور چنین فردی وجود ندارد که بتواند در مورد آنچه من گفتم رپ منتشر کند و اگر چنین فردی بود واکنش بسیار ملایمی نشان دادم، واکنش در آینده احساس خواهد شد. کیارمیان اعلام کرد.

قبل از این مشاجره با توهین های متقابل، آرگیشتی کیارمیان به گفته حاضران پاسخی خطاب به او از سالن شنیده بود که «از منبر فحاشی می شود» و برآشفت.

رئیس تحقیق و تفحص و معاون دولت نیز یکدیگر را به اقدامات غیرقانونی در مجلس متهم کردند. آقازاریان که پسرش درگیر یک پرونده جنایی است، اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده عمدا به تعویق می افتد و از این رو به او فشار وارد می شود. کیارمیان نیز به نوبه خود گفت که در مورد پسر آقازاریان دو بار با او تماس گرفته شده است. این نماینده مجلس به رئیس تحقیق و تفحص پیشنهاد داد تا اسامی را مطرح کند، اما نهاد ساکت است.

آقازاریان گفت: «خب، اسمش را بگذارد، اگر نگفته، دروغگو است.



Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا