کلوپ کسب و کار فارغ التحصیلان آکسفورد ارمنستان با WCIT2024/DigiTec برای هدایت نوآوری و رهبری همکاری می کند • MassisPost


ایروان – اتحادیه شرکت‌های فناوری پیشرفته ارمنستان (UATE) تفاهم‌نامه‌ای با باشگاه غیردولتی کسب‌وکار فارغ‌التحصیلان آکسفورد ارمنستان امضا کرده است تا در زمینه تقویت تخصص آموزشی بین‌المللی، ترویج نوآوری و ارتقای رهبری برای کنگره جهانی 2024 همکاری کند. در زمینه نوآوری و فناوری (WCIT2024/DigiTec).

این یادداشت توسط الکساندر یسایان، رئیس UATE و الکساندر شاقیکیان، رئیس هیئت امنای باشگاه غیردولتی کسب و کار فارغ التحصیلان آکسفورد ارمنستان امضا شد.

“ما از داشتن این فرصت هیجان زده هستیم. مشارکت با چنین رویداد بین المللی شناخته شده ای مانند WCIT یک افتخار بزرگ است. الکساندر شاقیکیان، رئیس هیئت امنای باشگاه غیردولتی کسب و کار فارغ‌التحصیلان آکسفورد ارمنستان، گفت: ما مطمئن هستیم که این همکاری باعث افزایش دید رویداد و مشارکت فعال بخش‌های اطلاعاتی و تجاری بین‌المللی خواهد شد.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، این همکاری بر پیشبرد توسعه فناوری های پیشرفته در ارمنستان، ارائه برنامه های آموزشی و ابتکارات آموزشی، و تسهیل حمایت کارشناسان متقابل متمرکز خواهد بود.

ما برای این همکاری ارزش زیادی قائلیم، زیرا همکاری بین المللی را بین باشگاه های کسب و کار فارغ التحصیلان آکسفورد که در کشورهای دیگر فعال هستند، تحریک می کند. چنین مشارکت‌هایی همچنین به افزایش علاقه رسانه‌های بین‌المللی به بخش فناوری ارمنستان کمک می‌کند و پوشش جهانی منظم تحولات آن را تقویت می‌کند.» – الکساندر یسایان، مدیر اتحادیه شرکت‌های فناوری پیشرفته (UATE).

WCIT2024/DigiTec از 4 تا 7 اکتبر 2024 در ایروان، در مجتمع کارن دمیرچیان برگزار خواهد شد. این کنگره بر اهمیت علوم کاربردی، سرمایه‌گذاری و حضور فناوری در مناطق و اقتصادهای مختلف با محوریت عنوان «قدرت ذهن: هوش مصنوعی فراتر از محدودیت‌ها، در درون اخلاق» تأکید خواهد کرد.

در طی چهار روز، این رویداد دارای یک برنامه جامع سطح بالا است که شامل جلسات B2B، جام جهانی WITSA (WWC) برای اسکیل‌آپ‌ها از 20 کشور، نمایشگاه‌های نوآوری، ارائه‌های تجاری، کارگاه‌ها و موارد دیگر است. این کنگره که برای جذب هزاران نماینده محلی و بین المللی طراحی شده است، دستور کار متنوعی را برای ذینفعان مختلف ارائه می دهد. شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا راه‌حل‌های پیشرفته، بهترین شیوه‌ها و آخرین پیشرفت‌های ICT جهانی را از طریق سمینارهای تعاملی و میزگردهای تخصصی بررسی کنند.

WCIT2024//DigiTec به عنوان یک پلتفرم جهانی نظرسنجی خواهد کرد که هدف آن موارد زیر است:

  • پتانسیل های فناورانه ارمنستان و فراتر از آن را در چارچوب نمایشگاه دیجی تک، که به عنوان پلت فرم اصلی نمایشگاه برای WCIT2024/DigiTec خدمت می کند، به نمایش بگذارید.
  • تقویت تأثیر فناوری اطلاعات، افزایش آگاهی در مورد نوآوری ها و آخرین پیشرفت های هوش مصنوعی،
  • ارمنستان را در پلتفرم های بین المللی معرفی کنید و آن را به عنوان یک قطب فناوری جدید برای منطقه قرار دهید.
  • ترویج سرمایه گذاری و برجسته کردن اهمیت راه حل های ICT در مناطق و اقتصادهای مختلف.

دستور کار کنفرانس شامل شرکت کنندگانی از یک منطقه جغرافیایی گسترده است و انتظار می رود بیش از 2000 نماینده بین المللی در طول این رویداد از ارمنستان بازدید کنند.





Source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا